Bent u in het bezit van een cadeaubon met unieke code (1A2B3C4D)?

  • Ga naar onze online agenda en zoek een datum en tijdslot naar voorkeur.

  • Je reservatie "Boek uw ruimte" komt in je winkelmandje te staan.

  • Klik op Extra's om extra's zoals Food & Drinks toe te voegen. Food kan niet meer ter plaatse besteld worden en een fles (schuim)wijn is goedkoper wanneer tijdens de reservatie besteld.

  • Zorg dat de totale waarde van de reservatie hoger is dan de waarde van de cadeaubon!

  • Vul je unieke code in het vakje "CADEAUBON-CODE" in en klik op "VERZILVER". Herhaal deze stap als u meerdere cadeaubons heeft.

  • Klik op "AFREKENING VERWERKEN" en betaal de eventuele resterende waarde met Bancontact, Visa of Mastercard.


Bent u in het bezit van een cadeaubon met cadeaubonnummer (1234567) én verificatiecode (ABCDEF) en is deze nog geldig? Dan kan u enkel via e-mail of telefoon reserveren.
  • Stap 1: kijk gerust in onze online agenda om rustig te zoeken naar een plaats naar wens. Klik niet op "GA VERDER", want dan ga je door naar het betaalscherm.

  • Stap 2: klik of tik hier om contact met ons op te nemen. Dan zetten we de reservatie zo snel mogelijk vast met je cadeaubon. Geef bij alle communicatie je bonnummer en verificatiecode door.

Bent u in het bezit van een cadeaubon met cadeaubonnummer (1234567) én verificatiecode (ABCDEF) en is deze vervallen?  Dan kan u deze tot onze grote spijt niet meer gebruiken.

We hebben onze uiterste best gedaan om afgelopen maanden iedereen aan te sporen zo snel mogelijk langs te komen met een, bijna of reeds vervallen, cadeaubon. Ontzettend veel vervallen cadeaubonnen zijn dan ook nog eens extra verlengd geweest zodat iedereen alsnog kon genieten van zijn/haar bon.

Afgelopen 9 jaar zijn we enorm flexibel geweest in het aanvaarden van vervallen cadeaubonnen, we hebben zelfs nooit vervallen cadeaubonnen geweigerd indien men ons lief aansprak. Helaas kunnen we door de komst van een nieuwe website, reservatiesysteem, administratief programma,... niet meer zo flexibel zijn. De toegang tot onze "oude" systemen is afgesloten en alle vervallen en niet verbruikte bonnen moesten boekhoudkundig afgesloten worden bij de overgang. Als we dus zeggen dat we de bon niet meer kunnen aannemen omwille van IT- en boekhoudkundig gerelateerde redenen, dan menen we dit effectief. Tot een schikking komen is dus niet mogelijk.

Vanaf oktober 2021 beginnen we met een nieuwe lei: een nieuwe look voor onze online kanalen en een nieuw concept qua reserveren en beleven. We hopen dat we ook vanaf dan symbolisch de sporen van die ambetante Coronacrisis achter ons kunnen laten. Bij Carpe Diem gaan we graag vooruit, niet alleen voor de beleving van de klant maar ook voor onze persoonlijke beleving in het runnen en verbeteren van Carpe Diem.